Uwaga na oszustów podszywających się pod naszych pracowników! Czytaj więcej

Arrow up
Arrow down

Miejskie Centrum Medyczne „Bałuty” w Łodzi

91-036 Łódź, ul. Bydgoska 17/21

tel: 42 6577970,
email:

Teleporady POZ

Teleporady medyczne MCM "Bałuty":

 

506-204-156

 

 

Teleporada - jak to działa?

Po wybraniu powyższego numeru połączycie się z automatyczną centralą obsługującą Teleporady Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Miejskim Centrum Medycznym „Bałuty”.
Na początku, zostaniecie Państwo poproszeni o wybór przychodni, a następnie określenie specjalizacji lekarza, z którym chcecie rozmawiać. Będzie to internista lub pediatra.

Rozmowy prowadzone za pośrednictwem powyższego systemu są rejestrowane. Czas przechowywania zarejestrowanych rozmów wynosi 3 miesięce, licząc od końca miesiąca, w którym nastąpiło nagranie. 

Oto numery wewnętrzne, które należy wybrać, aby połączyć się z odpowiednim lekarzem:
 

Przychodnia Lekarz   Nr wew.  
  Bydgoska
  internista 
  pediatra
   11-1
   11-2
  Libelta
  internista
  pediatra
   18-1
   18-2
  Marynarska
  internista
  pediatra
   16-1
   16-2
  Motylowa
  internista
  pediatra
   20-1
   20-2
  Murarska
  internista
  pediatra
   19-1
   19-2
  Nastrojowa
  internista
  pediatra
   21-1
   21-2
  Sierakowskiego  
  internista
  pediatra
   15-1
   15-2
  Snycerska
  internista
  pediatra
   14-1
   14-2
  Staromiejska
  internista
  pediatra
   17-1
   17-2
  Traktorowa
  internista
  pediatra
   13-1
   13-2
  Wielkopolska
  internista
  pediatra
   12-1
   12-2

 

 

Jak się przygotować do teleporady?

Teleporada jest formą konsultacji lekarskiej. Staramy się, aby proces udzielania teleporad przebiegał sprawnie i mógł obsłużyć jak największą liczbę osób. Zależy to jednak również od Państwa.

Przed wybraniem numeru teleporad proszę przygotować następujące dane:

Numer pesel (jeśli posiadasz upoważnienie do zasięgnięcia porady w imieniu innej osoby, na przykład niesłyszącej, również imię i nazwisko pacjenta)

Jeśli jesteście chorzy, postarajcie się określić objawy oraz przypomnieć (lub ustalić) od kiedy występują.

Jeśli leczycie się przewlekle, przypomnijcie sobie jakie leki stosujecie i w jakich dawkach (wspaniale, jeśli pamiętacie - jeśli jednak nie jesteście pewni naszykujcie notatki lub opakowania leków).

Jeśli pracujecie, proszę przygotować numer NIP Waszego pracodawcy – będzie niezbędny aby wystawić zwolnienie.

Postarajcie się być konkretni i skupić na najważniejszych sprawach, związanych z chorobą i/lub opieką zdrowotną. Dzięki temu kolejne osoby oczekujące na poradę, będą mogły szybciej ją uzyskać.

Jeśli masz problemy ze słuchem lub koncentracją – zadbaj o obecność kogoś bliskiego, kto zanotuje zalecenia lekarskie.

Jeśli masz zaburzenia mowy - zadbaj o obecność osoby, która będzie cię reprezentować podczas teleporady.

 

Porady dla osób niedosłyszących

Jeśli jesteś osobą niesłyszącą lub niedosłyszącą i chcesz skorzystać ze zdalnej porady lekarza (teleporady) możesz to uczynić na dwa sposoby:

  1. Prosząc osobę, którą upoważniłaś/upoważniłeś do uzyskiwania informacji na temat Twojego stanu zdrowia (w naszej bazie danych są informacje o osobach, które wskazałeś jako upoważnione do uzyskiwania informacji na temat Twojego stanu zdrowia, wglądu w dokumentację medyczną i odbioru recept).
    Taka osoba powinna wykonać telefon do naszej placówki i poprosić o teleporadę w Twoim imieniu. Podczas samej konsultacji powinna w miarę możliwości być obok Ciebie, aby móc pośredniczyć w wymianie informacji z lekarzem.
    Jeśli nie upoważniłeś/upoważniłaś nikogo do uzyskiwania informacji na temat Twojego stanu zdrowia i chciałbyś/chciałabyś to zmienić, możesz napisać stosowne upoważnienie wskazując określoną osobę (jej imię, nazwisko, adres, pesel lub nr dowodu osobistego) i dostarczyć je do naszego Centrum (jako skan załączony do wiadomości e-mail, następnie przy pierwszej sposobności przekazując nam oryginał upoważnienia).
  2. Pisząc do nas na adres
    W wiadomości należy podać: imię i nazwisko, nr pesel, telefon kontaktowy (na który będziemy mogli np. wysłać kod e-recepty), nazwisko lekarza prowadzącego i placówkę, następnie opisać problem.
    W tytule wiadomości prosimy wpisać: teleporada
    W przypadku spraw związanych z podejrzeniem infekcji koronawirusem prosimy o wpisanie teleporada COVID – takie zgłoszenia będą rozpatrywane w pierwszej kolejności (w takim przypadku porady udzieli być może inny lekarz, chodzi jednak w tym przypadku o jak najszybsze udzielenie odpowiedzi).
    Czas oczekiwania na odpowiedź w przypadku wiadomości nie związanych z podejrzeniem infekcji koronawirusem (porady planowe) to 48 godzin z wyłączeniem dni wolnych od pracy.

 

Zasady korzystania z teleporad

Nowe zasady korzystania z porad lekarskich (mcmbaluty.pl)

 

Dziękujemy.

Zespół Miejskiego Centrum Medycznego „Bałuty” w Łodzi

 

teleporada

Nasza wizytówka

Qr Code

 

Nasz BIP

BIP MCM Bałuty

 

Nasza siedziba

siedziba MCM "Bałuty"

 

MCM Bałuty

Miejskie Centrum Medyczne "Bałuty" w Łodzi
(dawniej Zespół Opieki Zdrowotnej Łódź-Bałuty)

ul. Bydgoska 17/21
91-036 Łódź